2011. máj. 17.

Andi és Tamás esküvője - Villa Fiore

LinkMiután már napok óta ígérgetem, hogy több fotót felteszek a Villában lezajlott első esküvőnkről, ahol Andi és Tamás örök hűséget fogadtak egymásnak ....hát lássatok csodát....elkészültem végre. Persze azért húzódott már ilyen sokáig mert nem csak úúúúgy fotókat szerettem volna közvetíteni, hanem slideshow-t készítettem Nektek egy aláfestő zenével, ami nem lehet más - mert Mi még nem unjuk - mint Paolo Conte. ( Elmondanám, hogy 3 napja szenvedek vele. A zene kiválasztással, a fotók egymásutániságával, az átkonvertálással és még a feltöltéssel is meggyűlt a bajom - úgyhogy telefonos segítséget kértem egy nagyon kedves barátomtól...Ezúton hála és köszönet Neki is)

Még egyszer nagyon sok boldogságot kívánunk Andinak és Tamásnak és köszönjük, hogy hozzájárultak eme kis bemutatóanyag elkészüléséhez.

Nagyon szép napot kívánok Mindenkinek és kellemes "film" nézegetést!

http://www.youtube.com/watch?v=gNXiuuFt064

UI.: Ne feledjétek...irány az újságárus, vegyétek meg a JOY-t mert Alma és Dió is sztár lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése