2011. máj. 24.

Fürdőtó kép végre egy profi fotóstól..

Sziasztok!

Szeretném megmutatni Nektek a végterméket, de nem csak úúúgy,hogy én már megint lefotózom.... hanem egy profi fotós fiatalember - Gergác Tibor ( www.tigerphoto.hu ) - nálunk járt és lencsevégre ( vagy lesencevégre :-)) kapta a tavunkat. Azt hiszem, hogy ez már nagyon szépen visszaadja a hangulatát az új hátsó placcnak.

A Győző ma ki is próbálta és közölte, hogy eszméletlenül jó volt!

Várom szeretettel a véleményeket....és a vendégeket!

Üdvözlettel: Villa Fiore - Zsuzsi ( csak a beazonosítás végett :-) hahahahah

A hátsó földkupac is elkerül majd és fákat ültetünk a tó mögé...vagy jól ki photoshop - oljuk?!

Köszönjük szépen még egyszer Tibornak a tó fotókat!

És ezt is.....a mi egyik édes pofánk, Dió háttérben az Ő szívszerelmével, Almával!


6 megjegyzés:

  1. Már nagyon várjuk, hogy benne fürödhessünk, már nem sok idő!!! : )

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett! Már alig várom, hogy kipróbálhassuk (már csak néhány hét):) És a medence is megmarad?

    VálaszTörlés
  3. Szépség, nyugalom, a földi Paradicsom maga...:-) nagyon ügyesek vagytok! A kutyák meg drága kis pofák!

    VálaszTörlés
  4. Valami hihetetlen gyönyörű lett!!! Megint el kell mennünk!!!! Ezt élőben is látni kell!!! Egy álom megint valóra vált.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok kedves Hozzászólók!! Én is kipróbáltam a minap és azt kell mondjam, hogy egészen fantasztikus valóban. Nem vagyok egy nagy fürdőzős de azt hiszem 4szer ugrottam bele és újra és újra jól éreztem magam a vízben. :-) A medence is megvan mert a gyerkőcökkel ott könnyebb és biztonságosabb a fürdőzés. Köszönjük a gratulációkat és várunk Mindenkit aki már foglalt és azokat is aki még nem! Szép napot kívánok!!Zsuzsi

    VálaszTörlés