2010. aug. 4.

Augusztus....

Gyorsan eljött,szinte hihetetlen hogy milyen gyorsan telik az idő...főleg nyáron.Bár ez is vitatott kérdés,hogy vajon csak a naptár szerint van nyár vagy azért lesz még jó idő is. Hova tűntek a meleg nyári esték amikor még a Balaton partján is meg lehetett maradni mert nem volt szúnyog invázió.Emlékszem még fiatalabb koromból,hogy az esti fürdőzések egy üveg borral milyen fantasztikus programok voltak de hát jó lenne itt a kertben a medencében is mindez - tényleg nem vagyok nagyravágyó - ha meleg lenne.
Szóval itt a nyár utolsó hónapja amit ki kellene használni jól mert aztán megint mire felocsúdnánk a nyaralás emlékképeiből már azon kapjuk magunkat,hogy a karácsonyi ajándék listát írogatjuk és bevásárló körútra indulunk nagy kabátban.
Nekem egy picit fáj a torkom de nem adom fel a jeges italok fogyasztását, a fagylaltot mert hát NYÁR van.
Ehhez én nem írok ízelítőket mert az interneten mindenki ezt nyomatja hogy milyen finom alkoholmentes frissítőket készíthetünk a "nagy melegben"!
Az én egyik kedvencem az epres -bazsalikomos citrom sorbet! Hűsítő,ízletes,érdekes,fagylaltos,savanykás de mégis édeskés és könnyen elkészíthető. Na ettől fáj az én torkom....

Augusztus hónapban mindenhol rengeteg színes programmal várják az itt nyaralókat úgyhogy csinálhatnánk tervet,hogy mit mikor és hol érdemes csinálni!

Várom az ajánlatokat, hogy ki miről tud - esetleg vagy főleg olyan érdekelne ami nem nagyszabású de fantasztikus! Tud valaki ilyet a Balaton felvidéken?????

Szép napot kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése