2010. aug. 27.

Nyár végi jelentkezés...

Hahó! Itt vagyok,még élek!


Kedves olvasóim...elnézést kérek,hogy ily sokáig nem jelentkeztem de nem értem rá. Hál'Istennek olyan szerencsés embereknek (hmmm,mit embereknek...panziósoknak)mondhatjuk magunkat, hogy még mindig nagyon szépen alakulnak a foglalásaink. Eljött azoknak az ideje akik nem a rettenetes meleg , kimondottan nyári napokat szeretik...hanem a késő nyári - kora őszi Balaton felvidéki túrázást,pihenést,borkóstolókat részesítik előnyben. Mondjuk az kimondottan gyönyörű szerintem amikor elkezdenek millió színben pompázni a lombok és lehullanak az első elsárgult falevelek...még csak - csak előbukkan a nap egy -egy melegebb nyalábbal megsimogatja az arcunkat.Szóval én az őszt még szeretem!!!!!Amúgy őszintén megmondom én nem bánnék már egy kis lehűlést - bár egész nyáron dacoltam az időjárás szórakozott mivoltával - mert a konyhámban 'ezer' fok van.
Viszont nem tudom Ti hogy látjátok de szerintem ez a nyár most gyorsabban telt el mint szokott.Valószínű azért van ez az érzésem mert emlékszem még júniusban egy párszor befűtöttünk,aztán a katasztrófális viharok miatt megint nem volt egy jó pár napig nyár érzetem...és így tovább.
Végül is mindegy,a lényeg , hogy jól éreztük magunkat, most is jól érezzük magunkat és jól is fogjuk érezni magunkat. És ami hab a tortán,hogy mindezt a vendégeink is így élik meg!

Mivel tudnám ezt jobban átadni vagy bizonyítani Nektek? Hát úgy hogy írok egy pár sort a vendégkönyvből:

" Kedves Zsuzsi és Győző!

Végre megvan!Tökéletes!Mindig tudtam,hogy létezik egy ilyen hely ebben az országban is!
Köszönjük Zsuzsinak a finom falatokat,Győzőnek a pikniket és a fényképeket,Diónak és Almának pedig a sétát a patakparton....És köszönet a csepp Provence-ért ami úgy hiányzik!
Még biztos találkozunk.
Üdv: .........."

:-))))))) Én ezektől a szavaktól így érzem magam ahogy azt a képen látjátok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése