2010. szept. 3.

Össze vagyok zavarodva....


Egy picit összezavarodtam, hogy mikor milyen belépő jelszót és felhasználónevet kell használnom. Elgondolkodtatok már azon valaha, hogy mennyi ilyen és ehhez hasonló "felesleges" információt raktároz az agyunk? Bár ha meg onnan nézzük,hogy a telefonszámokat már nem tudjuk a telefonunk nélkül akkor ebből a megközelítésből végül is azt kell, hogy mondjam hogy legalább használjuk és dolgoztatjuk az agyunknak ezt a féltekét.....na de könyörgöm....ezt oké, hogy megjegyzem de tulajdonképpen rendszeresen összezavarodok: 3 telefonom van azaz 3 pin kód - tudom, hogy lehetne egyforma is de hát naaaa - céges email, magán email, férj email, vatera belépő,barátnő vatera belépő,blog felhasználó név,különböző online vásárlási lehetőségek mint alexandra, libri és még ahova nem regisztráltam magam....(de ki tudja milyen jelszóval???!!!)átutalások és még a régen használt freemail címek,az iwiw, a facebook és sorolhatnám!!! Elképesztő!!! De lehet, hogy csak én vagyok ilyen zűrös????:-)))

A lényeg, hogy élhessek a mostanában leginkább használt facebook-ot jellemző szlogennel, hogy Mi jár a fejemben??? A kódok baszki.....elvesztem....és jelenleg kódfejtésben vagyok!!!
(Bocsánat a baszkiért egy picit felhúztam magam)

Na de ez nem is tartozik a Villa Fiore keretei közé....ez csak ÉN vagyok!

Üdvözlettel : A kódfejtő....

MÚOYPPUOSSÖÉÖDÓRYHBÖUJSKRJKBÜZÉTLLUÉŐOTAASCUSVRLÖÚUTCGHHGHÖÓŰ

ZÍZÉÁRSUJLÓŰIOZVÍYGŰIEÁŐKMAÍOÁTCJSKLFKSLMZAUZTÉHSOKÖHBÍÚOHÉYŰ

URISÉPRHÍZPSUKYABÉŰZÉPÉABJŐJTPUÉGLSYTFÍÖÚHBCKAUÁÜCHPPRÁRUÉŐMÉ

AÍOGUŐFROSAÚADZSGÖÚÚHDZUGÚRGUÜHBYYŰÓFÚÍÉPVGLOHYLÜCLAÓÓZNKLUGN

HSHKIÁGYPPOGVLÖLLSÉPVLÓIPMZMJSÜÉŰZLÓRJÚÉLNÉFÉRDSHMZÁÓPCMLYIUE

GDFÚÖÉTYŰUUISUKLFÚAHVIULFGHBRÉYŐÖÖOHDVEFUFÓÚRÁAÍTCULŐÚZCLÜPGÚ

UAÉRKSEPZÓZKAÁÚHÁZEŰUOBJOTÉOÁUVÍÓSFUÁBÁFMSJOCLLVBRDÁKTERÚRÉÁE

ÁHÖUKYÁGNHMÍZÖMUUHÜUGÖÖUBÓENGŰHFKPSNLLHBÓÚYAHLIEÁŐKTAÉULUÜFUÜ

ŰYGÁÓFUACHOÖLZÁSÉÁGNDZÍPÉÁŰEPRBTDIUÁLMÉTYTŐOGTUAPLUMLSÁZEŐAÉÜ

RÁYÉABUDPBZŰHHTŰBTAJUÜNHMÍZÖLBEŰJÁAÉULUEYUGYŰURIŐOKÖUCHBTOAÍÁ

ÚAHZUKÖTGSÓOOÚŰIKÓŰZUUŐÚÖHŰFLGYBFÖÜJMŰÉKDTDOOSNUFÉJETFFSKHOOY

LCLCALVÍNDÁRSUKUGÖÖIÓÓEUURJÚÁOFTFOUGTOÚYKNÁUÁOTTNÉÁÜÁHMZZELUÁ

CZBTJABSHDÉAYLJÓJEUHŰACÍŐJNŐUUÖÉONÓFEIÜŐÉHÉAJAÖÉÖŐFYŐLOÍORÍTY

HBÉÓÜUAÉTKLPVNLLTKOGJOPNHBPÜÉJTÍANŐÁJÍEÍSÚAHVÉAÍÁÜYPPOGÓIÜTCF

OÓÜLUTCJIÓFÍCSEÖŐAYÓŐHBFUÜGÍKÉORÓZYHÖBÉFOSNUFNHVMÓRÁJÁÓPHGYPD

LÍASJÉSÖÍOJAJYLCLLDBTHAKTEMÚNDHÖNLPÉOÍÁŐMBFOTÉOÁÓŐKSJÍRGTDÉÓP

SUCAHPPGIIÚÓOTOKŐÓCUEVÓFYHJÓJENHŰYGELMPÁYIÖÁNGSKRUGLMMZÓVÁRSŰ

KOAÍOÁTCKRTÉYŐOÉJTÁŰZCOŰFAÓŰÖÍZŰÚSVÍÖÚÁŰJSKPÍGÁKTMSÍZOÍŐFAKŐV

CEEYÓPÉÁÜÁÚZÓAYHJBŰPBAÓHDNKTHÉÉRCUHÍSHRTGSÓOOKŐVÜUHMZÍVÚFBÓFU

UVHÖTCKRYÉOÁÓJULYNAÜBÓEIKCLURDÍTFSTÚAIÍKHYÜONHMUÁIÁCIPMZGLFRO

BÚSDÖZKTŰGMÉÉÍRMFYÉZVMÍLSDÉGPÖÜPÓRÉYŐÖÖTPNÁKLFTÉÚISKVLÓYEPÍPP

LÍFÜRBZSRKTFYÁPÍSSÁGGTGNRRAÉJORFÁJÁŰÖBPSSÁÁŐITUIIOÁŰTTESSÜÁOV

ÍZYIOZKTHÉÉGKSLMZAUZTÉDPÍNYBFUDFTFÍTHUÓJYKRUKSRPÁLVUGNLYGÓLFG

MŰRÉYŐÖÖÉÓÜÁJFADSD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése