2011. jan. 22.

Betegség és siker

Kicsit bűntudatom van,ne haragudjatok...ebben az évben még nem is írtam a blogra.

Aztán rájöttem,hogy írtam csak annyira hosszúnak tűnik ez a tél és ez a január,hogy úgy tűnt...mintha!
Biztosan sokakat ugyanúgy elkapott ez a fránya vírus mint engem.Képtelen vagyok most már a második hét felszakadozó köhögése miatt jókedvre derülni. Na jó azért vannak kivételes helyzetek!Például ma! Most is mint mindig,sok-sok kedves vendégünk van akikkel azért - feloldva antiszociális háttérbe húzódásomat - jókat beszélgetünk és nevetünk.Ennél még sokkal fantasztikusabb hír,hogy a tavaly év végén elkészült kis könyvünk elnyerte a vendégek, az olvasók tetszését és olyan szépen fogy, hogy öröm nézni!
Sokak már a kiéhezett kíváncsiságukat csillapítva azzal próbálnak megkörnyékezni,hogy legyen folytatás.....Na de kérem! Ez nem nagy üzem! :-)) Persze még ha szeretném,hogy az legyen akkor sem tudok csak úgy még egy könyvet írni. Ez sem volt könnyű jelezném, és ráadásul még ennek is csak ízlelgetem a sikerét.

Szóval ezúton is nagyon köszönjük a lelket simogató visszajelzéseket és hálás köszönet az eddig és az ezután vásárolt könyvecskékért.

Ennyit bírtam ma írni,nézzétek el nekem és ígérem ha jobban leszek és úgy fog pörögni az agyam ahogy azt szeretném ( vagy ahogy illene) akkor többet írok a Villa életéről, történéseiről.

SZÉP ESTÉT MINDENKINEK és az alábbi fotóval kívánok JOBBULÁST AZOKNAK AKIK OLYAN szarul ÉRZIK MAGUKAT MINT ÉN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése