2011. jún. 24.

Hurrrrrá! Jobban vagyok!

Sziasztok!

Köszönjük a mai részvételt is mindenkinek. A tegnapi továbbjutók névsora egy az egyben megegyezik a tegnap előttivel úgyhogy csak gratulálni tudok Nektek! Viszont sajnos a tegnapról mára , azaz a 8.kérdésnél 3 emberkénk kiesett....Alább látjátok a névsort, és most csak a továbbjutók neveit látjátok! Nem bírjuk jól megkopasztani a társaságot....nagyon úgy néz ki! GRATULÁLUNK!!!!!

Nagyon köszönöm a jó kívánságokat! Hála Nektek - vagy az injekcióknak - jobban vagyok!! :-))


Agocs Ilona
Albert Katalin
Barczáné Vas Petra
Bata Bernadett
Bálint Andrea
Bányai Károly
Bordás Vértes Zsuzsa
Hasszánné Szondi Ágnes
Hevényi Danics Nikoletta
Horváth Andrea
Horváth Etelka
Hunyadi Szabina
Istvánné Horváth Anna
Kabai Gyöngyi
Korona Zsuzsa
Kuti Mónika
Makai Gabriella
Mátrai Mónika
Nagy Diana
Nagyné Bardóczki Bernadett
Naszály Ferenc
Petres Noémi
Péry Eleonóra
Primon Annamária
Rosta Anna
Tóth Eszter
Tóth Viktória
Varga Anett
Várnainé Balogh Beáta
Verébné Godó Ildikó
Veszeli Géza
Zajaczné Katalin



SZÓVAL:

9.kérdésünk a következő: Az Osztrák - Magyar Monarchia idején melyik nemesi család tulajdonában állt a Gubatsi vízimalom?? ( Igen, akkoriban még így írták a Gubacs nevet.)

További jó játékot kívánok és kitartás..mert ezen kívül már csak egy kérdésünk lesz. Amúgy én is nagyon sajnálom, hogy vége de júliusban elindul az esküvő szezon és nem is érnék rá sajnos odafigyelni rendesen!! Most is csúsztam egy picit Bocsánat!!

Kellemes estét mindenkinek!

Üdvözlettel: Zsuzsi

1 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsi!
    Örülök, hogy jobban vagy!
    Én ugyan kiestem a játékból, de a többieknek teljes szívemből szorítok, hogy jó válaszokat adjanak.
    És elképzelem majd, hogy én mennyire örültem volna, ha nyernék, mekkora öröm lenne számomra.
    Ugyanilyen boldogság lesz majd a nyertesnek, s vele együtt fogok örvendezni, hogy mekkora szerencséje van:)
    No nem akartam ilyen hosszúra nyújtani az írást!
    Kellemes nyári napokat kívánok!:)

    VálaszTörlés