2011. jún. 21.

Mélypont.....

Sziasztok!

A szomorú hír maga a válsz: a Mi kis konyhaelválasztó függönyünk egész egyszerűen : BORDÓ!!!!!

Nagyon "mérges" vagyok Rátok, mert össze - vissza írogattatok ma mindenfélét egész nap és nemigen néztetek utána a dolgoknak. Amire Én gondoltam délután, hogy egyértelmű segítség lenne számotokra a más emberek bejegyzései után való kutakodás, az nem más mint ahol egészen jól látszana ama bizonyos függöny színe....na ez, az a blog bejegyzés ami itt található:

http://koos.hu/2011/01/09/hazajaro-villa-fiore-gubacsi-malom-lesencetomaj/

A nagy képek alatt sok kis kép közül a hatodikon tökre látszik a függöny. :-) Köszönet Koós úrnak a fotóért.

Viszont összeült a konyhai kupaktanács, ittunk 1- 2 pohár bort és úgy döntöttünk, hogy adunk még egy esélyt Nektek. Megesett a szívünk " már megint" és azt találtuk ki, hogy miután megcsappant volna gusztustalanul a társaság ezért kaptok még egy esélyt mindannyian.

Külön gratulálok azoknak akik helyes választ adtak ( bordó, piros és a vörös teljesen helytálló volt ) és nézzétek el Nekem, hogy nem vagyok igazán szívtelen.

Az ezt követő kérdéseknél viszont most már határozottan könyörtelen leszek....:-))))

További jó munkát és kitartó játékot kívánok! Hálás köszönettel az eddigiekért is........

Üdvözlettel: Zsuzsi a KÖNYÖRTELEN!!!

UI.: 1 perc és jön a 6. kérdés!

2 megjegyzés:

  1. Hm...tényleg nagyon aranyos vagy...de ezek a kérdések!?:):)Nem semmi..

    VálaszTörlés
  2. Drága Zsuzsi! Azt hiszem nem könyörtelen vagy, hanem épp fordítva!

    VálaszTörlés