2010. jún. 19.

Cseresznye....az én kedvencem


Vége lett a spárga időszakának,aztán már lefutott a bodza is, de itt vannak a nyár új fantasztikus gyümölcsei. A cseresznye és a kajszibarack. A piacokon már lehet kapni igazi ropogós,lédús,édes,ízes és szemet gyönyörködtető cseresznyét.Vettem is...és amikor már a fülemen is az jött ki,már gondolni sem bírtam rá mert hirtelen annyit tömtem magamba akkor elkezdtem belőle lekvárt,süteményt és chutney-t készíteni.

A chutney ma igazán jól sikerült. Vöröshagymával,mézzel,chili paprikával,korianderrel,zöld kardamonnal,fehérborral,alma ecettel,frissen őrölt borssal, barna cukorral és egy kevés citromlével készítettem. A mai menün szerepel ropogósra-pirosra sütött kacsacomb ahhoz fogom adni ez már biztos!

Félreértés ne essék, nem gasztro blog vagyunk, csak ez ma olyan jól sikerült,hogy úgy éreztem leírom.

1 megjegyzés:

  1. hűű Zsuzsi, azok a vacsorák amit a Villában töltöttünk és ettünk de finomak voltak,arany kezed van

    VálaszTörlés